چگونه از چشمک زدن پکیج بوتان متوجه عیب آن شویم

۳ بازديد

 

امروزه در بیشتر ساختمان‌ها آب گرم بهداشتی و هوای گرم خانه، به کمک پکیج دیواری که به صورت مجزا برای هر واحد مسکونی تعبیه شده ، تامین می گردد. پکیج دیواری از هر برندی که باشد، قطعا بعد  از مدتی مصرف و سرویس نشدن، به تعمیر یا تعویض قطعات  احتیاج پیدا می کند .

 

چگونه از چشمک زدن پکیج بوتان متوجه عیب آن شویم

 

چراغ سبز به شکل ثابت روشن می باشد ،  مشعل پکیج بوتان روشن است.

 

چراغ سبز چشمک زن ۱-۵ ثانیه : آماده به کار (عدم تقاضا)

 

چراغ سبز چشمک میزند۰٫۵-۰٫۵ ثانیه حالت زمستانه – حالت انتظار – پرشر دود و مجموعه فن گیرپاژ پمپ – اشکال در کلید حد اقل فشار آب  قفل کردن NTCها – اشکال در کلید فشار چگالیده

چراغ زرد ثابت روشن است    NTC مصرفی قطع است

چراغ زرد چشمک میزند    وضعیت حداکثر توان

چراغ قرمز ثابت است    NTC گرمایش – ترموستاد دود – عدم تشکیل شعله  برد کنترل – اشکال در کلید حداقل فشار آب

چراغ قرمز چشمک زن ۰٫۵-۰٫۵ ثانیه      کلید حرارتی

ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید،  به عمر مفید دستگاه خود می افزایید.

 

نکاتی جهت کارکرد بی عیب پکیج دیواری در تمام طول سال:

  • سرویس منظم و دوره ای بسیار مورد ضروری محسوب می شود .دبرنامه زمانی سرویس شدن پکیج خود را توسط متخصص باتجربه پکیج برنامه ریزی نمایید.
  • اگر پکیج شما تحت فشار بوده و به تنش های فشاری حساس است، بصورت منظم فشار سیستم را چک نمایید. همچنین فشار را بر روی عدد پیشنهادی در دفترچه راهنما تنظیم نمایید.
  • در تابستان هر ماه سیستم گرمایشی منزل را به مدت 10 الی 15 دقیقه روشن نموده تا از فریز شدن و خشکی پمپ و سایر اجزاء حساس آن جلوگیری شود.
  • ترموستات و تایمرهای دستگاه را چک کرده و مطمئن شوید به درستی کار می نمایند.
  • بصورت منظم پکیج خود را جهت هرگونه نشتی و آبریزش بررسی نمایید.
  • رادیاتورهای خود را در ابتدای هر بار استفاده در سال، هواگیری نموده و از نبود هوای اضافه در سیستم اطمینان حاصل کنید.
  • مطمئن شوید که فضای کافی در اطراف پکیج قرار دارد و تهویه به درستی انجام می شود. اگر پکیج در آشپزخانه و در داخل کمد قرار گرفته است، از تمیز بودن و خالی بودن فضای کابینت مطمئن شوید.

با رعایت نکات بالا می توانید از خرابی پکیج تا حد زیادی جلوگیری نمایید.  با وجود اینکه خرابی پکیج بوتان، ایران رادیاتور و… و از کار افتادن آن ها می تواند امری بسیار جدی باشد، اما دلایل متعددی می تواند باعث این اتفاق باشد.لازم به ذکر است می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به  نمایندگی فروش بوتان در تهران تماس برقرار فرمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.