رادیاتور پنلی ایرتور‌پن

نمایندگی فروش بوتان

رادیاتور پنلی ایرتور‌پن

۶ بازديد

 

یکی از رایج‌ ترین و متعدد ترین مدل‌های رادیاتور که به عنوان سیستم گرمایشی در بسیاری از ساختمان‌ ها کاربردی می باشد ، رادیاتور پنلی ایران رادیاتور می باشد. هزینه نصب رادیاتور پنلی با توجه به این که کار چندان پیچیده‌ای نمی باشد، به طور معمول هزینه کمتری دارد که به عوامل مختلف و گوناگونی نیز ارتباط دارد .

 

مزایای استفاده از رادیاتور پنلی ایرتور‌پن

این رادیاتورها با طراحی زیبا و مدرن و سازگار با پکیج دیواری رقیب بزرگی باری رادیاتورهای پنلی وارداتی محسوب می گردد. جهت محاسبه مقدار طول رادیاتورهای پنلی ایرتروپن مورد نیاز آپارتمان های مسکونی و تجاری می توانید از فرمول زیر استفاده نمایید.

برای هر متر مربع زیر بنای مفید در طبقات وسط آپارتمان حدود 90 کیلوکالری در نظر بگیرید. برای طبقات منتهی به سقف  بام حدود 110 کیلوکیلوکالری به ازای هر متر مربع  محاسبه گردد. رادیاتورهای ایرتور پن در بازه ی طولی 60 تا 200 سانتی متر قابل عرضه می باشد.

اکس رادیاتورهای پنلی ایرتورپن 50 میلی متر و مطابق با استاندارد کشور می باشد. جنس بدنه رادیاتورهای پنلی IR TUR PAN  از ورق فولادی با ضخامت 1/2 میلی متر با کیفیت  بالا می باشد.

ورقهای فولادی بدنه ی رادیاتورها دارای کیفیت بالا و مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا است. استفاده از پوشش فسفات مخصوص در رادیاتور پنلی ایرتور‌پن  موجب جلوگیری از زنگ زدگی و افزایش طول عمر بدنه می گردد.

 

ویژگی های رادیاتور پنلی ایرتور‌پن

    ساخت مشترک ایران و ترکیه

    طراحی مدرن و زیبا

    سازگاری بیشتر با پکیج شوفاژ دیواری

    کاهش تعداد دفعات هواگیری نسبت به رادیاتورهای الومینیومی

    ارتفاع با استاندارد ایران آکس ۵۰

    پوشش فسفات مخصوص

    رنگ سفید (RAL 9010 ) در دو مرحله متوالی ، لایه زیرین به صورت غوطه وری

    در رنگ و لایه رویی با رنگ پودری و عملیات خشک شدن در کوره در هر دو مرحله

    جوش کانوکتورها مستقیما بر روی مجراهای اب رادیاتور جهت افزایش بازده حرارتی

    ساخته شده از ورق فولادی با ضخامت 1.2 میلیمتر

    نظافت آسان به علت قابلیت برداشتن شبکه بالا و پوشش های جانبی رادیاتور

    تولید مطابق با استاندارد( EN 442)

 


نصب پکیج دیواری ایرتورپن

همانطور که می دانید رادیاتورها یکی از ابزارهای گرمایشی می باشند که در محیط منزل و محل کار به کار برده می شوند و همانند سایر دستگاه ها نیاز به نصب و راه اندازی و نگهداری آن می باشد ، در این مقاله سعی شده تا نصب شوفاژ به طور کامل و ساده آموزش داده شود تا خودتان بتوانید اقدام به نصب رادیاتور نمایید اما توجه داشته باشید بدلیل تخصصی بودن کار بهتر است از تکنسین مجرب و متخصص کمک بگیرید.

نصب رادیاتور شوفاژ معمولا بعد پس از پایان عملیات ساختمانی  و همراه با نصب شیرالات صورت می گیرد . برای براورد تعداد رادیاتورهای محیط ,متراژ زیربنا , آب و هوای منطقه و سیستم گرمایشی از پارامترهای تاثیرگذار می باشند.

اما علاوه بر تعداد و طول رادیاتور پارامتر مهمی که برای مشخص کردن اندازه و تعداد رادیاتورها تاثیرگذار هست  , فاکتور موثر , ضریب حرارتی رادیاتور بسیار حائز اهمیت می باشد  , که در برندهای و مدل های مختلف رادیاتور شوفاژ متفاوت می باشند .

معمولا کارخانجات مختلف همراه با رادیاتور کاتالوگی در دسترس قرار می دهند  و یا حداقل می توانید از فروشنده سوال کنید و یا با یک سرچ ساده از اینترنت این ضریب حرارتی را بدست آورید .

در حال حاضر بیشتر از دو مدل پره ای و پنلی یا متری برای نصب رادیاتور در منازل بهره برداری می گردد  که بستگی به مارک رادیاتور و مدل آن بازدهی حرارتی آن ها دارای تفاوت هایی هستند.

ضریب حرارتی هر پره رادیاتور کال 500 یا صادراتی ایران رادیاتور 152 کیلو کالری .

ضریب حرارتی هر پره رادیاتور ترمو کالر 500 سایز 3 ایران رادیاتور 126 کیلو کالری .

ضریب حرارتی هر متر رادیاتور پنلی فولادی 500  ایران رادیاتور   1650 کیلو کالری .

به طور معمول موتورخانه و پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی مولد های حرارتی به شمار می روند  که در نصب شوفاژها از نیازهای اولیه هستند . وجود یک لوله کشی رفت و برگشت از پکیج یا موتورخانه به سمت رادیاتورهای توسط یک لوله اصلی و انشعابات آن نیز از ضروریات نصب شوفاژ رادیاتوری محسوب می شود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.